
Giro d'Italia 2025 në Shqipëri/ Media italiane: Loja politike që po luhet pas shpinës së çiklistëve është e qartë...
rama, meloni ITALI- Giro d'Italia 2025 fillon në Shqipëri. Fakti që fillimi dhe tre fazat e para të Giro d'Italia do të...
rama, meloni ITALI- Giro d'Italia 2025 fillon në Shqipëri. Fakti që fillimi dhe tre fazat e para të Giro d'Italia do të...
TIRANË- Me zgjerimin e ndërtimeve dhe mungesën e hapësirave publike për parkim, çmimet e parkimeve pritet të rriten më tej, sidomos në zonat afër qendrës.
Kryetari i Shoqatës së Ndërtuesve, Erjon Harizi, thotë se “tendenca për të kthyer çdo metër katror në pasuri të prodhueshme, si dhe shtrëngimi i rregullave për parkim në rrugë nga bashkia, nxit kërkesën për garazhe private, gjë që do të nxisë edhe rritjen e çmimeve, veçanërisht në zonat urbane me dendësi të lartë”.
Z.Harizi thotë se kostoja mesatare për ndërtimin e një vendi parkimi arrin deri në 500 euro/m², pa përfshirë shpenzimet e ndërtuesit për truallin.
Ndërtuesit gjithashtu pohojnë se për ta është e detyrueshme projektimi i parkimeve të nëndheshme nga një post për një apartament, në të kundërt gjatë shqyrtimit, leja nuk miratohet, pavarësisht se kostot janë të larta.
“P.sh., një objekt me 14 kate banimi ka si detyrim që të ketë 3 kate të nëndheshme për parkim. Por në ndërtim, ajo që kushton më tepër është pjesa e nëndheshme.
Pas përfundimit janë disa opsione për investim nga vetë ndërtuesi. Së pari është dhënia me qira ditore apo mujore, por për këtë është e nevojshme të bëhet një studim i kërkesës në zonë.
Nëse kërkesa është e lartë, pra ka mungesë hapësire për parkim, dhënia me qira është e leverdishme.
Në të kundërt është më e leverdishme shitja e tyre. Ndërtuesit thonë se opsioni më i përshtatshëm është shitja, pasi nuk bllokohet kapitali i shpenzuar”, pohojnë përfaqësues të shoqërisë së ndërtimit “PAKT Group” sh.p.k.
Shumë ndërtime e makina, por pak zgjidhje në infrastrukturë
Që nga viti 2018, kur filloi bumi i ndërtimeve në kryeqytet deri në 2024-n, Bashkia e Tiranës ka dhënë mesatarisht 1.25 milionë metra katror ndërtime për banesa në vit.
Në vitin 2024 u shënua një rekord i ri, me 1.8 milionë metra katror, ndërtime për rezidenca këto që do të lartësohen në vitet në vijim.
Për të njëjtën periudhë (2018-2024,) Bashkia ka arkëtuar një shumë prej 500 milionë eurosh nga taksa e ndikimit në infrastrukturë për ndërtimet e reja.
Lulëzimit të ndërtimeve që ka shtuar dendësinë në Tiranë, trafikun, numrin e automjeteve në qarkullim, dhe zvogëlimit të hapësirave për parkim, pak i është përgjigjur përmirësimi i infrastrukturës, zgjerimi i rrugëve të brendshme të qytetit dhe sidomos transporti publik./MONITOR
SHBA- Industria e luksit ka humbur shkëlqimin, shkruan The Economist. Ngadalësimi i ekonomisë kineze dhe kriza e kostos së jetesës n&...
TIRANA- Vlera e kredive të fshira nga sektori bankar u rrit vitin e kaluar. Sipas të dhënave nga Banka e Shqipërisë gjatë vitit ...
TIRANË- Vendet e Rajonit kanë vijuar me rritje të fortë të pagave, edhe pse produktiviteti i punës nuk po ecën me të n...
TIRANA- Deklarata e Stabilitetit Financiar për 6-mujorin e dytë 2024 vlerëson se ecuria e sektorit financiar ishte pozitive, por ndërkoh&e...