Pamje nga lart/ ‘Lumë’ njerëzish në rrugët e Tiranës: Rama dorëhiqu!
Një protestë që ka nisur prej 12 ditësh. Qytetarët duken të vendosur për t’i shkuar në fund kësaj revolte. A...
Një protestë që ka nisur prej 12 ditësh. Qytetarët duken të vendosur për t’i shkuar në fund kësaj revolte. A...
Edhe turistë të huaj i janë bashkuar protestës së shqiptarëve kundër qeverisë që po mbahet në Tiranë. Kry...
Nga Salvatore Riggio, CORRIERE DELLA SERA Igli Tare është nën hetim në Shqipëri për pastrim parash: ish-drejtori sportiv i AC Mil...
Shkrimtarja e njohur shqiptare, Elvira Dones, ka reaguar në mbështetje të protestave masive që prej 12 ditësh po zhvillohen në Tir...
Prestigjiozja britanike “The Guardian” ka përzgjedhur pamjet mahnitëse nga bulevardi “Dëshmorët e Kombit” në ...
Për të luftuar kostot e larta të transportit në SHBA, lojtarët e Gjermanisë kanë vendosur të mbulojnë kostot e tr...
Një përplasje e ashpër ka përfshirë seancën e sotme plenare në Kuvendin e Shqipërisë, ku opozita ka lëshuar ...
Që nga fillimi i këtij viti, Qeveria e Serbisë u ka dhënë shtetësi katër herë më shumë shtetasve rusë s...
Elisa Spiropali duket se ka zgjedhur t’i japë një përgjigje të tërthortë Taulant Ballës, pas debatit të ditëv...
Policia e Lezhës ka dhënë detaje lidhur me shpërthimin me tritol në fshatin Balldren i Vjetër në Lezhë. Blut&eum...

Amerikanët duhet të kufizojnë konsumin e alkoolit në jo më shumë se një pije në ditë, sipas një studimi të publikuar të martën në revistën shkencore Journal of Studies on Alcohol and Drugs.
Rekomandimi vjen nga një ekip ndërkombëtar shkencëtarësh dhe ndryshon nga udhëzimet dietike amerikane të mëparshme, të cilat këshillonin deri në dy pije në ditë për burrat dhe një për gratë. Udhëzimet më të fundit, të publikuara në janar, rekomandojnë vetëm që qytetarët të konsumojnë më pak alkool për një shëndet më të mirë.
Studiuesit analizuan 56 shqyrtime sistematike mbi lidhjen mes alkoolit dhe shëndetit, duke i krahasuar me të dhënat e vdekshmërisë në SHBA.
Sipas rezultateve, burrat që konsumojnë më shumë se 6.5 pije në javë dhe gratë më shumë se 7 pije në javë përballen me një rrezik mbi 1 në 1,000 për të humbur jetën nga sëmundje ose dëmtime të lidhura me alkoolin. Ky rrezik rritet në mbi 1 në 100 kur konsumi kalon 8.5 pije në javë, ndërsa me 14 pije në javë rreziku arrin në 1 në 25.
Studimi zbuloi se edhe konsumimi i një pijeje në ditë lidhet me një rrezik më të lartë të vdekjes nga cirroza e mëlçisë, disa lloje kanceri dhe dëmtime të ndryshme. Ndërkohë, u vu re një ulje e rrezikut për goditje ishemike në tru dhe sëmundje ishemike të zemrës, por ky përfitim zhduket kur ndodhin episode të konsumimit të tepruar të alkoolit.
Sipas autorëve, dëmet që lidhen me kancerin, aksidentet dhe sëmundjet e tjera tejkalojnë ndjeshëm çdo përfitim të mundshëm për zemrën.
“Mesazhi i rëndësishëm është se është një mit të mendosh se alkooli është i shëndetshëm”, tha profesori i psikiatrisë në Universitetin Stanford, Keith Humphreys.
Edhe American Cancer Society rekomandon kufizimin e alkoolit, duke theksuar se për parandalimin optimal të kancerit është më mirë të shmanget plotësisht konsumimi i tij.
Megjithatë, studiuesit theksojnë se rreziku ndryshon nga personi në person dhe varet edhe nga historia familjare e sëmundjeve kardiovaskulare apo kancerit./Përktheu Piranjat News
Një debat i ashpër politik është zhvilluar dje në parlamentin grek pasi qeveria e kryeministrit Mitsotakis po ashpërson ndjesh&e...
Presidenti në largim i Kolumbisë, Gustavo Petro, shkaktoi dënime të ashpra nga udhëheqësit izraelitë dhe të Amerik&eum...
Zëvendëspresidenti JD Vance tha se interesat e SHBA-së dhe Izraelit nuk janë gjithmonë në sinkron, pasi marrëdhënia e ...
Një anije me flamur iranian është goditur në orët e para të së enjtes në Gjirin e Omanit, sipas deklaratave të gu...
Autoritetet federale ekzekutuan të mërkurën një urdhër kontrolli në një objekt të industrisë ajrore në Kalifor...
Robotët humanoidë mund të jenë së shpejti pjesë e fushëbetejës. Një kompani amerikane po zhvillon robotin “Ph...
Planeti po i afrohet me shpejtësi pragut kritik të ngrohjes globale prej 1.5 gradë Celsius, ndërsa emetimet e gazrave serrë vazhdojn&...
Franca dhe Gjermania po shqyrtojnë mundësinë e një reforme të thellë të shërbimit diplomatik të Bashkimit Evropia...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, njoftoi se ushtria amerikane kreu një mision sekret muajin e kaluar për të mbrojtur cisternat e naft&e...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, deklaroi se sulmet ndaj Iranit mund të ndalen së shpejti, por paralajmëroi se ato mund të rifillo...