Eurovision
SUEDI- Me sloganin e tij “Të bashkuar përmes muzikës”, një nga qëllimet e Eurovizionit është përhapja e elementeve kulturore dhe kulturës së çdo vendi pjesëmarrës, përmes këngëve. Këngët në shqip, anglisht, turqisht, spanjisht dhe gjuhë të tjera u bënë të njohura përmes konkursit dhe arritën të shndërrohen në hite globale që dominojnë listat edhe sot e kësaj dite.
Më poshtë po listojmë 10 këngët më të dëgjuara dhe të preferuara të Eurovizionit ndër vite.
10. Alessandra - "Queen of Kings" (Norvegji, 2023)
Pavarësisht se përfundoi në vendin e pestë në Eurovision, "Queen of Kings" është një nga dy këngët e vetme nga viti 2023 që janë pjesë e listës (deri më tani). Alessandra përfundoi e treta në votimin publik në Liverpool dhe tashmë kishte fituar tërheqje në listat e transmetimit përpara se të fillonte konkursi. Ajo është hyrja më e re në Top 10.
9. Måns Zelmerlöw - "Heroes" (Suedi, 2015)
"Heroes" është e para nga tre këngët suedeze të Eurovizionit që hyjnë në top 10 këngët më të transmetuara të Eurovizionit në Spotify. Me mbi 150 milionë transmetime, "Heroes" mbetet kënga më e transmetuar e Måns në Spotify.
8. Mahmood - 'Soldi' (Itali, 2019)
"Soldi" nga Mahmood përfundoi në vendin e dytë në Eurovision Song Contest në 2019. Kënga u rrit në popullaritet në të gjithë Evropën dhe përmes transmetimit në Spotify. Dikur ishte kënga më e transmetuar e Eurovizionit deri sa u rrëzua nga vendi i parë nga ‘Arcade’ i Duncan Laurence, tani është kënga e 8-të më e transmetuar e Eurovizionit.
7. Loreen - 'Euphoria' (Suedi, 2012)
Një nga këngët më të pëlqyera të Eurovizionit në mesin e fansave, 'Euphoria' është kënga e dytë më e transmetuar e Loreen në Spotify (numrat e transmetimit përfshijnë si versionet e albumeve ashtu edhe ato single).
6. ABBA - 'Waterloo' (Suedi, 1974)
Nuk është çudi që një nga këngët më të paharrueshme dhe më të njohura fituese të Eurovizionit është ndër 10 këngët më të transmetuara të Eurovizionit në Spotify. 49 vjet nga publikimi i tij, ‘Waterloo’ po shkon drejt 300 milionë transmetimeve.
Pas fitores së tyre në Eurovizion për Suedinë, ABBA u bë një sensacion global brenda natës dhe një emër i njohur. Grupi është ende i rëndësishëm në skenën muzikore më shumë se kurrë pasi kanë publikuar albumin e tyre më të fundit në studio në 2021 me 'Voyage'.
5. Alexander Rybak - 'Fairytale' (Norvegji, 2009)
Kënga e fundit fituese e Eurovizionit të Norvegjisë 'Fairytale' nga Alexander Rybak së fundmi ka fituar një rigjallërim në mediat sociale, falë TikTok dhe Instagram, që po përkthehet në rritjen e numrave të transmetimit në Spotify.
4. Måneskin - 'Zitti E Buoni' (Itali, 2021)
'Zitti E Buoni' nga Måneskin është një nga këngët e pakta të suksesshme rock në Eurovizion. Fitorja e Måneskin në Eurovizion ishte vetëm ylli i suksesit të tyre të madh. Grupi posedon numra të fortë transmetimi me shumë nga këngët e tyre në Spotify.
3. Loreen - 'Tattoo' (Suedi, 2023)
Nuk ka kaluar as një vit që nga përfundimi i Eurovision 2023 dhe tashmë hyrja fituese 'Tattoo' nga fituesja e dyfishtë e Eurovizionit Loreen ka grumbulluar një sasi të madhe transmetimesh në Spotify. "Tattoo" së fundmi ka kaluar Måneskin për të kaluar në tre këngët më të transmetuara të Eurovizionit në Spotify.
2. Rosa Linn - 'Snap' (Armeni, 2022)
'Snap' nga Rosa Linn ishte një nga historitë më të mëdha të suksesit nga Eurovision 2022 kur u bë virale në TikTok dhe u rendit në të gjithë botën, pavarësisht se përfundoi vetëm në vendin e 20-të në Eurovision Grand. Final.
"Snap" ka arritur gjysmë miliardi transmetime në Spotify. Kënga arriti të arrijë në tabelën amerikane të Billboard Hot 100 duke arritur kulmin në numrin 67, ajo gjithashtu arriti në vendin e 20-të në tabelën e këngëve ARIA në Australi dhe luhet rregullisht në radio komerciale.
1. Duncan Laurence - 'Arcade' (Holandë, 2019)
Kënga fituese e Eurovizionit e Duncan Laurence 'Arcade' është një forcë e pandalshme, duke kaluar tani 1 miliardë transmetime, e para për një këngë të Eurovizionit, duke marrë kurorën si kënga më e transmetuar në Spotify ndonjëherë.
"Arcade" u bë e njohur në mbarë botën pasi u bë virale në TikTok dhe më pas filloi të dominojë listat e këngëve muzikore në të gjithë globin. Kënga arriti në vendin e parë në Holandë, Estoni dhe Islandë, 5 më të mirat në Evropë dhe Azi dhe në vendin e 30 në Billboard Hot 100 të SHBA.
eurovizioni