
Masakra mjedisore në Shijak/ Ja si shfajësohej një muaj më parë kryebashkiaku Arbana para "Piranjave", përball faktev...
SHIJAK- Prej mbrëmjes së djeshme është ngritur sërish shqetësimi i banorëve të fshatit Hardhishtë në lidhje ...
SHIJAK- Prej mbrëmjes së djeshme është ngritur sërish shqetësimi i banorëve të fshatit Hardhishtë në lidhje ...
SHBA- Fushata më e fundit e marketingut nga marka e veshjeve SKIMS, e themeluar nga Kim Kardashian, ka nxitur reagime të shumta nga publiku. Një tullumbace gjigante në formën e yllit të reality-show-t, e veshur me bikini dhe e vendosur horizontalisht në mes të Times Square në New York, ka bërë që fansat të shprehin mendime të ndara.
Disa e kanë cilësuar si të frikshme dhe të çuditshme, ndërsa të tjerë e kanë kritikuar për paraqitjen joreale të trupit të një gruaje.
“Ja, ka fëmijë përreth. Kjo nuk është ajo,” shkroi një komentues, ndërsa një tjetër tha se e donte SKIMS, por kjo është kaq e tmerrshme.
Megjithëse fushatat e markës kanë qenë shpesh provokuese dhe inovative, kjo duket se ka ndarë opinionin publik. Disa e shohin si një sukses të madh për tërheqjen e vëmendjes, ndërsa të tjerë e konsiderojnë një strategji të dështuar marketingu.
TIRANA- Qeveria ka kërkuar shtyje me 11 muaj të afatit të mbylljes së shtesës së projektit |”Zhvillmi i Integruar Urban dh...
TIRANA- Kompanitë e sigurimeve kanë paguar më pak dëme në muajt e parë të këtij viti. Sipas statistikave nga Autoritet...
TIRANA- Të gjithë personat fizikë që për vitin tatimor 2024 kanë realizuar një fitim tatimor mbi 14 milionë lekë,...
TIRANA- Teksa Shqipëria ka zyrtarisht 42% të popullsisë në rrezik të varfërisë, shpenzimet për ndihmën ekonomike ...